lørdag den 26. marts 2011

Farvel til Hawaii


Så kom den sørgelige dag hvor jeg skulle sige farvel til den dejlige ø. Jeg har virkelig nydt at være her, virkelig nydt de mennesker jeg har mødt og de oplevelser jeg har fået!
heldigvis så ventede der mig flere eventyr over på fastlandet. Lige før jeg skulle med flyet ville jeg lige tjekke hvornår trecket startede, og til min store overraskelse var det samtidig med at jeg landede i LA. Nu var det sådan at vi skulle mødes på et nærliggende hotel, og ikke i lufthaven. Så jeg fik fat i min rejse leder og forklarede hvordan tingede hang sammen, han forstod at jeg var dum, og sagde at de gerne ville vente lidt på mig, men jeg skulle skynde mig. Jeg var redet og vi kunne skynd os ud til Kahalui lufthavn. Heldigvis er Maui lufthavn ret lille, så jeg kom hurtigt igennem utallige sikkerhedstjek. Næsten 5 timer senere landede jeg i San Josè. Der skulle jeg så vente hele natten på mit fly til LA. Jeg starter ud med at sidde et øde sted for mig selv, men efter en time er jeg både ved at dø af kedsomhed og sult. Jeg går ned for at se om der er nogle butikker åbne, men til min overraskelse var lufthavnen øde og alt var lukket. Men på en stor bænk sidder der tre personer og har det tilsyneladende ret godt under omstændighederne. Jeg spørger hvor jeg kan finde noget mad, men de siger at alt er lukket og først åbner igen kl 4. Jeg blev tilbudt noget mad og vi faldt hurtigt i snak. Det var sjovt at høre hvor fra de kom, hvor de skulle hen og hvorfor de ventede her. Jeg kunne hurtigt gengælle tjenesten, da jeg lånte min jakke og sove pose ud. Efter en lang, men hyggelig nat kunne jeg tage en lille flyver til LA.
Jeg sad ved siden af en ung fyr som sjovt nok var på vej til Maui. Jeg kunne ivrigt fortælle ham om alle de ting han skulle se og opleve der over. Så en time i flyveren gik næsten for hurtigt. Vi landede sikkert og jeg kunne skynde mig ned til min bagage og ud hvor jeg skulle finde en shuttel til hotellet hvor de andre ville vente på mig.

1 kommentar:

  1. Hej Niels
    Jeg er meget spændt på fortsættelsen!
    Peter

    SvarSlet