onsdag den 20. april 2011

Canada

Jeg tog noget der hedder MegaBus fra NY til Toronto, bussen var en time forsinket, en time som blev ventet på en kold parkeringsplads sammen med ca 200 andre der ventede på andre busser til andre destinationer. Endelig kl 11 om aftenen kom bussen og vi kunne starte den lange tur nordpå. Hen på formiddagen nåede vi Toronto, derfra tog jeg en bus det sidste stykke op til Barrie. Jeg nåede frem 14 timer efter at jeg forlod NY. 
De næste dage stod bare på afslappelse og forkælelse. Dog var det en ret kold fornøgelse, foråret var på ingen måde nået her op endnu. David og Margrete snakkede om at der tit var billige rejser til Cuba, og det synes jeg lød som en rigtig god ide. Jeg gik straks i gang med at finde billetter. De billige rejser der ned var dog til charter ressorter. Men 7 dage i varmen til under 800$ alt incl frister alligevel. Nu skal jeg bare lige have bestilt rejsen.    


Og det viser endda 5 grader for meget :(


Besøg på ROM - Royal Ontario Museum








Ingen kommentarer:

Send en kommentar