søndag den 6. februar 2011

Fantastiske Maui

Da jeg ankom var det kul sort nat, så der ventede mig noget af en overraskelse da jeg vågnede op næste morgen! Her er virkelig frodigt, palmer og blomster vokser som ukrudt her.
I formiddags tog min faster Susi mig ind til den nærmeste by, Makawao, for at se på drager. Det er nemlig noget med at kinesisk nytår her nu, og derfor var der optræden inde i byen. 



Efter en omgang frukost tog Frank og Jason mig med ned til Standen. De bor gratis hos Susi og Mark, mod at hjælpe med at dyrke jorden. De er nogle virkelig fede typer. 
Det er vildt så meget der sker over det hele, og så mange pasionrede mennesker man møder hele tiden.
Men nu er jeg træt, har af gode grunde stadig ikke vendet mig til at døgnet pludselig lige vender helt omvendt. Håber på at i morgen bliver mindst lige så oplevelses rig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar