onsdag den 9. februar 2011

Tiden flyver afsted, men på en stille måde

I dag har Frank og jeg arbejdet det meste af dagen. Fordi jorden er så frodig her, skal man bekæmpe ukrut på en lidt anden måde. De mindste af træerne som skulle fjernes, kunne med et forvokset koben trækkes op med rod og det hele, de størrere skulle saves ned. Det var hårdt arbejde, og både solen og myggende stikkede! Vi kæmpede med det fra 10 om formiddagen til 3 om eftermiddagen, og efter det var jeg godt brugt. Resten af dagen blev bare brugt på at slappe af. Jeg tog mit kamera med ud og kiggede mig lidt omkring.
Det første billede her er fra udsigten fra huset, jeg har lavet det lidt "Landet for længe siden" stil. Håber det virker.







Jeg håber at jeg snart får overskud til at skrive et lidt længere og mere uddybende bloginlæg, men lige for tiden har jeg travlt med alt mulig andet. Desuden har jeg stadig lidt jetlag, så bliver urimeligt træt allerede kl 9 om aftenen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar